تعیین کانال توزیع در کسب و کار کلا به چند صورت شکل میگیرد:1-اگر کسب و کار اینترنتی باشد و مشتریان از دور محصول خود را انتخاب کنند ، خب مطمئنا بهترین گزینه راه توزیع از طریق پست و یا تیپاکس میتواند باشد.اگر هم مشتری در شهر خود زندگی میکرد خود فروشنده محصول را به دست مشتری میرساند.

2- اگر کسب و کار حضوری یا همان مغازه باشد خب خود مشتری بهترین گزینه برای خرید و حمل کردن محصول خود میباشد.نکته ای که وجود دارد این است که با وجود مغازه هم میتوان از طریق پست و تیپاکس محصول را ارسال کرد اما به دلیل مشغله داشتن محصول دیر به دست مشتری رسیده شود.

3-اگر محصول به صورت عمده درحال رسیدن به مشتری ها بوود ،قطعا ماشین های سنگین میتوانند کمک کننده در این امر باشند.

4-اخرین کانال توزیع که خیلی خوب و جذاب میتواند باشد ترکیب کردن سه گزینه بالاست.یعنی قروشنده هم مغازه دارد ، هم به صورت عمده توزیع میکند و هم کالا را به صورت اینترنتی به دست مشتری میرساند که البته انجام این کار نیازمند نیروی کار مجرب و فعال میباشد.

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : محصول ,مشتری ,توزیع ,صورت ,مغازه ,کانال ,کانال توزیع ,صورت عمده ,مشتری میرساند ,بهترین گزینه ,تعیین کانال ,تعیین کانال توزیع
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تور اسلواکی دانلود رایگان عکس نوشته شرکت معماری اُرچین ایشیک هایگلاس ترک - ( ورق پالت ) دنیای رایانه تعمیرات و اموزش رایگان ها مگافایل